خوش آمدید
(087)-35573712
کتابخانه
در روز سه شنبه از ساعت 07:30 باز خواهد بود
خدمات کتابخانه
با توجه به سقف امانت کتابها به هر عضو 5 کتاب تا 14 روز امانت داده می شود و همچنین تعداد مشخصی نسخه منبع اطلاعاتی برای مدت معین به اعضاء کتابخانه امانت داده می شود .امانت یا به صورت داخلی و برای استفاده در سالن مطالعه است یا مطابق ضوابط برای امانت خارج از کتابخانه انجام می شود.
با توجه به قوانین و با درخواست اعضا، کتاب های امانتی به مدت 14 روز تمدید می شوند.و همچنین امکان تمدید کتاب از طریق تلفنی یا حضوری ارائه می شود
بخش کودک در کنار مخزن اصلی به صورت بخش مستقل در یک اتاق مجزا با ۱259 نسخه قرار داردو براساس رده سنی کودک و خردسال
به منظور ارائه خدمت به کودکان و خردسالان به سه رنگبندی مجزا شده است وهمچنین قصه گویی، کارگاه نقاشی و شعرخوانی از فعالیت های این بخش می باشد.
بخش مرجع کتابخانه شهید فریدون رستمی دارای 134 نسخه کتاب مرجع می باشد. منابع این بخش به بیرون از کتابخانه امانت داده نمی شوندو منحصرا در کتابخانه مورد مطالعه قرار می گیرند.
خدمات بخش مرجع شامل:
1-راهنمایی اعضای کتابخانه در بازیابی و استفاده از منابع اطلاعاتی
2-آموزش استفاده از کتابخانه به مراجعه کنندگان
3-پاسخگویی به سوالات و نیازهای اطلاعاتی اعضا از طریق بصورت تلفنی و حضوری
در قسمت نشریات که به صورت جداگانه در ورودی کتابخانه قرار دار هفته نامه ها و مجلات جهت مطالعه در معرض دید عموم قرار داده می شود که هفته نامه ها شامل دو عنوان مانند سلامت، خودرو امروز، و مجله هایی مانند سلامت ، ماشین، کودک سالم، دنیای تغذیه، خوش خوراک .سلام بچه ها. قلک .فکه و ... است
مجموع کاربران
835
منابع جدید در ماه گذشته
0
منابع کودک
1,573
تعداد کل منابع
5,902
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های نشریه

آزما
- سردبیر: اعلم، هوشنگ؛
- ناشر: تهران
- موضوع: ; فرهنگی سیاسی اجتماعی

بخارا
- سردبیر: دهباشی، علی، ۱۳۳۷ -؛
- ناشر: تهران
- سال نشر: 1377
- موضوع: ; ادبیات -- نشریات ادواری

آگاهی نو
- ناشر: تهران
- سال نشر: 1399 -
- موضوع: ; - نشریات ادواری -- ایران
اخبار و اطلاعیه
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر
سامانه نظرسنجی اعضا کتابخانه های عمومی
همکاران گرامی و ارجمند اعضاء و مراجعان کتابخانه عمومی، یکی از ارکان اساسی کتابخانه و محور همه خدمات، فعالیت ها، برنامه ها و منابع کتابخانه های عمومی هستند. بهره گیری از دیدگاه و نظرات مراجعان و اعضاء ... اطلاعات بیشتر